Reklamační řád

ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží nepřebírat. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
  • Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO).
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to
    • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    • přiměřeným snížením kupní ceny
    • náhradním dodáním zboží
    • odstoupením od smlouvy
  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.
  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

 

POSTUP REKLAMACE

  • Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup
    •  Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis. Ventilátory, elektromateriál, svítidla a světelné zdroje zasílejte na naší adresu. Zboží zasílejte  v originální obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě.
    • Vadné zakoupené zboží zákazník zasílá na adresu: DALAP s.r.o., Sokolská 30, 436 01 Litvínov - Šumná nebo na Věštínská 1611/19, 153 00 Praha 16 - Radotín na vlastní náklady (na náklady zákazníka).
    • Při osobním předání reklamace je vhodné zboží předat včetně původního obalu pro snadnější zaslání do servisu.
    • Posouzení oprávněnosti reklamace a celková vizuální kontrola reklamovaného předmětu naším technikem.
    • Zapsání do reklamačního protokolu všech nezbytných údajů z přiložených dokladů (faktura, průvodní dopis, ...)
    • Oprava, popřípadě výměna nebo čekání na náhradní díl. V krajním případě vystavení dobropisu.
    • Odeslání reklamace zpět k zákazníkovi na náklady společnosti.

Reklamační technik: +420 723 252 253

zpět
PŘIHLÁSIT SE   |   KOŠÍK
POLOŽEK V KOŠÍKU:  0 za 0 Kč

720 52 03 52

Telefonické objednávky a dotazy